INTREBĂRI FRECVENTE

FAQ

Din experiența noastră, investim între 40 – 90.000 euro (fără TVA) pe locație și costurile includ: costuri de amenajare locație, dotare cu echipamente și mobilier, softul de vânzare și gestiune, stocul inițial de marfă, garanții pentru spațiu, taxa de franciză, capitalul circulant de lucru pentru primele luni operaționale. Un partener trebuie sa aibă disponibil un capital propriu de 40.000 de euro, diferența putând fi accesată, cu suportul Petru, prin leasing echipamente și/sau credit de finanțare afacere start-up.

Pentru a putea deschide o franciză PETRU, va trebui să identifici un spațiu cu o suprafață de aproximativ 45 – 50 mp. Spațiul poate fi deținut de tine ca și proprietar sau în chirie. Locațiile Petru pot fi deschise la nivel stradal, precum și în complexuri comerciale, mall-uri și rulote. Datele tehnice vor fi discutate punctual de la caz la caz, identificând soluții.

Căutăm parteneri implicați în activitatea de zi cu zi a afacerii, oameni care să privească business-ul ca pe unul de familie și care au capacitatea de a se dezvolta, prin operarea mai multor locații Petru.

Taxa de franciză se plătește o singură dată și îți asigură un contract de franciză pe 5 (cinci) ani. Taxa de franciză acoperă o arie de exclusivitate a francizatului în teritoriu și asigură accesul francizatului și al echipei sale la training în Academia de Training Petru precum și asistența echipei de dezvoltare în momentul lansării locației francizate în teritoriul partenerului.

Redevența este de 5% din Cifra de Afaceri realizată de partener în unitate. Aceasta se plătește lunar. În cuantumul redevențelor partenerul primește acces la dezvoltările conceptului (gama de produse, servicii pentru clienți) precum și la un consultant de business dedicat din echipa Petru si care merge pe teren, în locația partenerului pentru consultanță în creșterea performanței vânzărilor unității.

În ceea ce privește taxa de marketing, aceasta este de 2%, iar în schimbul acesteia vei avea parte de comunicare la nivel național, campanii de marketing, accesul la o platformă de intranet cu informații, norme de comunicare, materiale de promovare și materiale tehnice, suport constant din partea unei echipe competente.

Produsele se livrează din unitatea de producție de la Piatra Neamț. Francizorul a investit 7,5 milioane de euro începând anul 2021 pentru dezvoltarea fabricii de la Piatra Neamț care asigură capacitate de producție pentru dezvoltarea unui lanț de 1000 de locații. Produsele sunt livrate deja modelate și astfel ajută francizatul în optimizarea investițiilor din locație, precum și în simplificarea operațională și redimensionarea echipei din unitatea francizată.

Amortizarea investiției este cuprinsă între 2 – 2,8 ani. Perioada de amortizare diferă în funcție de investiția inițială, de tipul finanțării (proprie sau prin bancă), timpul dedicat, respectarea procesului și a procedurilor standard.

CONECTEAZĂ-TE ȘI

FII INFORMAT

Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.